MEET THE CREATOR

Veelgestelde vragen

Is de voorraad up-to-date?

De voorraad wordt na elke bestelling bijgewerkt. Desondanks kan het altijd voorkomen dat een artikel onverhoopt niet voorradig is. Je krijgt hierover dan zo snel mogelijk bericht. In de uitverkoop gaat het vaak om de laatste stuks. Ondanks dat er nauwkeurig wordt gewerkt, kan het voorkomen dat een artikel niet meer op voorraad is. Echter is de kans dat dit gebeurt zelden!

wat moet ik doen bij een klacht?

Mocht er onverhoopt iets misgaan met uw bestelling of heeft u een klacht over een gekocht artikel, dan willen wij dat altijd zo goed mogelijk oplossen in overleg met u.
Mocht dit voorvallen, mail dan astublieft info@dividere.nl. Stuur indien mogelijk gelijk een aantal afbeeldingen (foto’s van de klacht of probleem) mee zodat wij het probleem direct kunnen inschatten. Via de mail zal heel eenvoudig een overeenkomst gevonden worden. Daarbij ontvangt u een antwoordnummer van ons om het product gratis te kunnen terugsturen.

Hoe werkt het ruilen van het product?

Helaas werkt het systeem niet met ruilen. Als u een andere maat nodig heeft of een ander shirt wilt, kan de bestelling geretourneerd worden. Bij de binnenkomst van de bestelling zal binnen 2 werkdagen het bedrag teruggestort worden. Gelijktijdig of na het terugkrijgen van uw geld kan het andere product besteld worden. Als u bang bent dat tijdens de retouring het shirt uitverkocht zal zijn kunt u ook een andere maat of product reserveren door te mailen naar info@dividere.nl.

Hoe werkt het retouren van een product?

Via PostNL: Bij je bestelling zit een retourformulier met een retoursticker. Plak de retoursticker op je retourzending en breng het naar PostNL. De verzendkosten bij retourneren zijn voor uzelf, behalve bij productfouten (klachten)! Als je geen retourformulier hebt ontvangen, stuur dan astublieft een mail naar info@dddd.amsterdam.

VOORWAARDEN:
Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper. Binnen 14 werkdagen na leverdatum. De kleding is niet gedragen en/of gewassen. Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren op de artikelen aanwezig. Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen. De originele kaartjes en fabrikanten labels zijn nog bevestigd aan het artikel. Het artikel zit in de originele verpakking. Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen. In geval van product- en/of leverfouten zijn de kosten van retour zenden voor rekening van DDDD. Deze kosten zullen achteraf aan u vergoed worden. Product- en/of leverfouten dienen binnen 3 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden. Indien niet aan onze voorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht om de zending aan u terug te sturen.

Hoe snel wordt het bedrag van de retour teruggestort?

Als eenmaal het retourstuk aangekomen is, zal er geld teruggestort worden binnen 2 a 3 werkdagen. Er kan altijd een mail gestuurd worden naar info@dividere.nl als u het sneller teruggestort wilt hebben.

kan ik een artikel afhalen op een bepaalde plaats?

In eerste instantie is het niet mogelijk om het product af te halen. Als u dichtbij genoeg bij het distrubutiecentrum woont zou het mogelijk gemaakt kunnen worden door middel van mailcontact met de email: info@dividere.nl. Het distrubitiecentrum is zeer centraal geplaatst in nederland, in Harderwijk.

Afhalen is alleen mogelijk door middel van mailcontact en als u woont in Harderwijk en omstreken.

welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Je kunt op de webshop van Dividere betalen met iDeal. De Credit Cards van Euro Card Master Card en Visa. Wij preferen iDeal.

wat is ideal?

iDEAL is online betalen via uw eigen telebankiersysteem thuis. Dit is de snelste en eenvoudigste manier van betalen. Wij adviseren dan ook voor deze manier te kiezen. Deelnemende banken aan het IDEAL-telebankiersysteem zijn vrijwel alle Nederlandse banken. ABN AMRO, Fortis, Friesland bank, van Lanschot, ING, Rabobank en SNS. Met iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Mijn vraag zit er niet tussen, wat nu?

Als u een vraag hebt die er niet tussen staat, kunt u contact opnemen met de klantenservice door een mail sturen naar info@dividere.nl  of door het contactformulier in te vullen op de contactpagina.